Bebeğim 40 günlük deliksiz uyur sadece 2 kere kalkardı meme+mama olarak devam ediyoruz 3 gündür uykuya bende oda hasretiz gaz sancısı değil çünkü gazını cıkarıyor fakat göbeği şiş biraz ve uyurken cok huzursuz sesler cıkarıyor bacagını geriyor neden olabilir gerçekten yoruldm gaz sancısı olduğunu düşünmüyorum böyle basına gelen vrsa yrdmcı olursa cok sevinirim