Berko Oğlum 15 aylık halen pipetli bardaklarla su içiyor bardakla vermeye çalıştım ayran vs komple üstüne döktü sizinkiler neyle içiyor acaba
devrim_gnl kaderbilge bnmde 5 ay 10 günlük mama içmesine ramen biberonda su icemiyo😅kasikla veriyorum
supuren Emen bebek olduğu için hiç biberon tutmadı ek gıdaya geçtiğimizden beri bardakla alıştırdım dışarı çıktığımdada pet şişeden içer çok rahatlık oluyor
[silindi] Berko Az koyduğum zaman içiyor. Çok koyduğumda birden kafasına dikince üstü ıslanıyor tabii 😀
Berko [silindi] bende öyle deneyeyim geçen ayran koydum azdık komple batırdı üstünü kendi de irkildi 😂😂
Prensesin_Annesi_ Glcn2025 Bizim doktorumuz 2,5 aylıkken komple mamaya gectiğimiz için her öamadan sonra 1-2 çay kaşıpı su verebilirsin demişti