vaveyla__ yan yatarak emzirme benim için kurtarıcıydı, bebek boğulmuyor öyle fazla süt ağzından akıyor. Yan yatırın emzirmeye başlayın 1-2 dk sütü indirsin süt inip tazyik başlayınca memeyi ağzından çekip tazyiği temiz bir mendile emdirin, sonra emzirmeye devam edin. Sağımla falan uğraşmayın. Ben böyle çözüm buldum 9 aylık oldu sütüm hala tazyikli. 6. Ayından beri falan boğulmuyor artık tazyiği tolere edebiliyor💐 birde ciğer yiyin bol bol o yağlandırıyor sütü..