Eylulozlem1 diğer doktor arkadas tavsiye etmedigini soyledi o sebeple vermedim , serum fizyolojik ile burnunu temizleyip sonrada nemli kalmasi icin nazalnem sıkıyorum.sık emziriyorum , arkadasin dedigi gibi kustugu zaman balgamli kusuyor atiyor balgami, anne sutu ilik oldugu icin bogazini yumusatiyormus.yuzustu yatirip sirtina vuruyorum biraz rahatliyor
OptimusPrime şırıngayla temizlik dediginiz tam olarak nasıl oluyor , youtube da birkac video izlemistim , bir burun deliginden şiringayla deniz suyu sıkıyor ve diger burnundan sümükleri akiyor.siz de bu sekilde mi yaptiniz , yaptiysaniz kac ayliktan itibaren yapilabiliyor bu.doktor arkadasim en etkili yontemin bu oldugunu soylemisti ona da yazdim ama cevap vermedi.