Ceren55 beni yanlış anlamayın lütfen ama yakın zamanda haberlere de çıktı. 5 yaşındaki bir çocuğa kanser diyr 2.5 yıl kemoterapi verilmiş. Meğer kanser değilmiş çocuk.
Benzer durumda yaşadım dediğim gibi. 3 gün düşmeyen dirençli ateşi vardı oğlumun. Sonrasında döküntü oldu. Doktorumuz 6. Hastalık dedi ama el ayakta döküntü yoktu. 6.hastalıkta tırnak diplerinde falan da döküntü oluyor. İçim rahat etmedi başka doktora götürdüm. Augmantin alerjisi çıktı.
Kardiyolog eko bakmış kalbinde bir şey yok diyorsunuz başka doktora baktırmaktan zarar gelmez. Yine de siz bilirsiniz