Seda_Mete benim oğlumda aynı şekilde 14 aylık ama her saniye yakamdaydı, 4 aylıkta hamileyim beni çok zorlamaya başlamıştı artık sağ göğsümden süt gitmişti tek soldan emiyordu ve yara olmaya başladı, bende dün bıraktırma aşamasına girdim eskilerin yöntemini uyguluyorum anneannem annem hep sarımsak sürerek bıraktırmış bizleri ilk gün ucuna sürdüm uf olmuş dedim zaten kokusunuda alınca emmek istemedi biraz ağladı kucağımdan indi , bu işlemi 3 kez tekrarladım, bugün 2. Günümüzdeyiz sabahtan beri sadece bi kez meme dedi istedi , uf olmuş oğlum dedim ellemeden gitti 😢 gecede babası hep uyuttu ben yanına gitmedim hiç ama beklediğimden çok daha iyi ilerliyor maşaAllah