Merhaba benim de bebeğim 3 aylık geçen hafta aynı şeyi yaşamıştık doktora götürdüğümüz zaman enfeksiyon kaptığını söyledi. Bir damla verdi beş gün kullandık ve demlenmiş soğumuş çay ile çok bastırmadan pansuman yaptım beş gün içinde geçti. Ellerini çok sık gözlerine dokundurdukları için sizin bebekte de enfeksiyon olmuş olabilir mutlaka göz doktoruna danışın