limonkolonyasi Naciyeylmz ilk resimdeki elbisenin modası biraz geçti gibi birkaç sene önce çok fazlaydı 2.elbisenin krem rengi var bende çok şık bir elbise
dryglgl Naciyeylmz bence mavi eşarplı olan daha modern daha hoş duruyor diğeri de birkaç sene önce baya modaydı şuan diğer modele göre sönük kaldı bence