Milkmama Kızım 16 aylık oda sıcaklığımız 28 derecenin altına düşmüyor. Kolsuz çıtçıtlı body ile yatırıyorum üzerine birsey örtümüyorum. Acaba üşür mü ? Sizler nasıl yatıyorsunuz ?
mrbld Milkmama ne kadar sıcak olursa olsun kol ve bacakları örtülü olsun istiyorum ben o yüzden incecik uzun kollu tek prça gecelikle yatırıyorum.
diapmelka Milkmama kızım 4.5 aylık sizinkiyle birebir aynı yatırıyorum. Ona rağmen terliyor. Herhangi bir müslin örtü vs de örtmüyorum yazık çocuğa.
puffgirl mrbld Merhaba. Nereden buldunuz ince uzun kollu kıyafet. Ben bakıyorum genelde uzun kollu olunca kalın oluyor. Ben de ince uzun kollu gecelik bakıyorum.
arya13 Milkmama bu sıcak havalarda üstünü bile örtmüyorum artık bi ara korkup giydirip yatırdım yüzü isilik oldu 😢 yarım kollu çıtçıtlı zıbını var sabaha karşı soğuk oluyor ya bi ozaman ince müslim örtüyorum o kadar
metehanbebekk Milkmama bu sıcakta zıbın yeterli tabiki üstüne örtmeyin günah çocuğa 28 bile çok yüksek sıcaklık bi bebek için
esmaayeldann Milkmama sadece zıbınla yatırıyorum bizim evimizde 28 derece geceleri 26-27 dereceye zor düşüyor
mrbld puffgirl ben pazardan almıştım. Küçük gelmeye bşladı. Dolap uygulamasında müslin uyku tulumu satanlar var onlardan da bikaç tane almayı düşünüyorum.
ogretmenanne06_ Sadece kısa kollu zıbın giydiriyorum. Odada klima çalışmasına rağmen 26-27 derece altına düşmüyor. Klimanın gelmediği tarafa beşiğini koyduk.
Milkmama Hepinize teşekkür ederim yorumlarınız için. Bende bazen ince müslin örtüyorum çıtçıtlı bodysinin üstüne oda zaten üzerinde kalmıyor