fatmazelinblogu Kızlar Philips göğüs kalkanı aldım yeni doğum yaptım takıyorum içine süt doluyor içirsem bebeğe zararı var mı
elosunannesiiii fatmazelinblogu ben enjektöre çekip damlası damlasına veriyordum böyle mucizevi birşeyş ziyan edemezdim
eylulye ürünün kullanım amaçlarından birisi bu zaten, içirebilirsiniz. hatta ben direkt kalkanın kendisinden içiriyorum cupla besler gibi
kurabiyevarsimitvar Ben de birikenleri bir kapta dolap da biriktirip sonra anne sütü poşetine pay edip buzluğa attım hep ileride içirmek için şuan içiriyorum bence bol bol buzluğa atın
adendefne elosunannesiiii kalkanda havasız kalıyor yani süt olması gereken sıcaklıktan fasla sıcaklığa uğruyor benim doktorum tavsiye etmedi sizde doktorunuza sorup verin isterseniz çocuğun midesi bozulmasın çok küçük
elosunannesiiii adendefne kalkanda yukarı kısımda hava delikleri var, bebeğime verdim ilk doğduğu zamanlar bi sorun olmadı
adendefne elosunannesiiii dediğim gibi ben veriyordum sonrasında doktorum bu şekilde yorum yaptı bu yüzden vermeyi kestim en iyisini doktorunuz ve siz bilirsiniz