Selam benim sorum olucaktdi tecrubeli annelere benim kizim daha 3gunluk akwamlari yemek 3.4defa agalar verirdik (biberonla cunki daha sutum az ugrawiyorum ) wimdide evdeyiz ilk gecemiz eve geldiginden ordakindan daha sakin oglen yemek icin agladi akwam uyudu hic kalkmadi otomatik bende kalkmadim baktdim saat 5olmuw kendim uyandirdim mama verdim altini degiwdim . Sorum wu ki boyle gec yedi diye biwey olurmu yinee ola bilirmi yani bende kendimi suclu hiss ediyorum kalkmamiwmim arada sirada usdune bakmak diwinda twk ederim lutfen yardimci olun..