-sevimlipolyanna- Başıma ilk defa böyle bir şey geliyo Sağ göğsüm taş gibi şişmiş bebeğim uykudan uyandı emsin rahatlayayım dedim red ediyor sol göğsüm yumuşacık onu tutuyor bu göğsüm çok dolduğu için mi istemiyor ne yapmam lazım oof
dilberhala1 -sevimlipolyanna- Sağ dolu göğsünü pompa yoksa elle sağ rahatlasın biraz uykuya dalmaya başlayınca ver sağ tarafı uyku sersemi
Gzide32 -sevimlipolyanna- şuna çok dolduğu için tazyikli geliyor olabilir o yüzden reddediyordur bi kısmını elinizle biberon içine sağın biraz yumuşayınca tekrar verin
-sevimlipolyanna- Şu an kendi arabamızla yolculuk yapıyoruz yoldayız evde değiliz elimle sağmaya çalışıyorum 🥹
-sevimlipolyanna- Şu an kendimi çok kötü hissediyorum sağ göğsümü verince öğürüyor ağlıyo neden böyle oldu ilk defa başıma geliyor
Gzide32 -sevimlipolyanna- tazyikten dolayı boğazına doğru çarpıyordur boğulmamak için öyle bir refleksle karşılık veriyor
Gzide32 -sevimlipolyanna- ne demek rica ederim aynı durumu tekrar yaşarsanız yatarak emzirmeyi deneyebilirsiniz 🫶🏻 ve sütün tadı değişmiştir demiş birisi öyle bir şey olmuyor kesinlikle sütünüzü telef etmeyin ağır ilaç vs kullanmadığınız durumlar haricinde sütü sağıp atmayın günlerce emzirmeseniz günler sonra rmzirseniz bile o sütün tadı vitamini bebeğin ihtiyacına göre olur tadı değişip ekşime gibi birşey yapmaz zaten öyle olsa her 4 saatte bir sağıp atıp tekrar dolmasını beklemememiz gerekirdi
Gzide32 123aa anne sütünün tadı değişmez aşırı derecede vücut sistemini bozarcasına tuzlu veya acı yenilmediyse eğer
-sevimlipolyanna- Gzide32 O gece eve gelir gelmez süt sağma makinesi ile göğsümü boşaltıp rahatladım çok teşekkür ederimm güzel bilgileriniz için 🌸🌸🌸