sibe_125 6 buçuk ayligiz huyları değişiyor, kendi haline asla oynamiyor, daliyorsa bile oyuna beni gördüğü an ağlayıp geliyo yanıma, çok zorlanmaya başladım, bu durum nasıl gecicek, sizde de böyle oldu mu
askbebegimmbenim sibe_125 bizdede durum aynı 7 ay 14 günlük yapışık ikiz gibiyiz 😃 hiç kendi vakit geçirmiyor kimsede durmuyor
birmini sibe_125 en güzel zamanların kıymetini bil.. ben oğlumda hep şikayet ediyordum ilk çocuk belki ondan dolayı zorlandigim icin soyleniyordum simdi 2 aylık kızım onda herşeyi fazlasıyla yaşıyorum .herkes yok kucağına alma alışır vs vs dedi hiç umursamadım çünkü en güvende hissettiği yer anne kucağı dir sağlıkla büyütün ❤️🌸