Ergoterapiste gitme düşüncesi artık zihnimde yer etmişken yine de burda sizinle istişare etmek istedim.
Kızım meyve yemiyor, yeni tatlara alışık değil daha doğrusu yemek yemeyi sevmiyor.
Tuvalet eğitimi 2 yaşında verdim üç yaşına girecek hala ara ara kazalarımız mevcut
Parka gittiğimizde normal çocuklar gibi hunharca oynamak yerine temkinli oynuyor bazen hiç kaymak istemiyor bazen de hiç sallanmak istemiyor
Şüphelendiğim bu üç durum var. Bunlardan şüphelenmemim sebebi youtubede izlediğim duyu hassasiyeti belirtileri.
Onun harici oyun hamuruyla oynama çime dokunma gibi dokunma hassasiyeti yerinde.
Acaba mı diyorum aklımda soru işaretleri mevcut. Bu konuda tecrübe sahibi olup fikir beyan eden ve yardımcı olan olursa çok mutlu olurum