Oğlum 23 aylık anne, baba, abi,aba ekmek su gibi kelımeler kullanıyor. Abi gitti, baba gitti şarjı bitti cümle olarak bu üçünü kullanıyor . Ekrana maruz kalıyor ne yazık ki kardeşlerinden dolayı. Öyle anlar oluyor ki bı olayı heyecanlı heyecanlı anlatıyor ama asla ne dedıgı anlaşılmıyor abisi ablası 1 yaşında konuşuyordu ekranı keseceğim emzık de kullanıyor arada onu da bırakacağım işe yarar mı var mı tavsıyenız hanımlar çok üzülüyorum