Asumanttt ısrarlı ateş ise enfeksiyon olabilir. Doktora gidin bence. Israrlı ateşlerde calpol ve dolven 4 saatte bir dönüşümlü olarak veriyorum. (Bebeğin kilosu önemli doktor önerisi olmadan kullanmayın) Koltuk altı eklem yerlerine başına ıslak bez koyuyorum. Allah acil şifalar versin. Bebeğim ufakken sadece calpol veriyordum. Bence hemen şimdi bir acile gidin içiniz rahatlasın. Bebişte doğru tedavi ile rahatlasın. Belki enfeksiyondur ve agumentin verir. Dediğim gibi doktor önerisi olmadan siz kendiniz herhangi bir ilacı vermeyin. kiloya aya uygun veriyorlar çünkü çok geçmiş olsun