Kızlar oğlum 7 ay 9 günlük. İki gündür ağzında bi koku var nefesi mi yoksa ağzı mı kokuyor anlamadım. Sanki böyle sarımsak yemiş gibi insanın nefesi pis kokar ya öyle. Biz büyüklerim bazen nefesi kötü kokar aynı onun gibi keskin bi koku. Böyle bi durumla karşılaşan var mı? Hani daha bebek anlayamadım