eses2929 Kızlar 3 hafta önce çok minik bir cam girdi elime almaya çalıştım cımbızla vs ama alamadım sonra bıraktım kayboldu sandım. Şimdi tekrar çıktı ortaya. Nasıl çıkartabilirim var mı önerisi olan
Meltemli eses2929 enjektörün ucunu kesip meme ucu çıkartmak için vakum yapıyorlar ya aynı camın olduğu kısmı öyle vakum yapın iyice çıkacaktır
eses2929 Meltemli bi önceki hanfendinin dediği gibi yaptım çıktı çok şükür ama bu da aklımda kalsın teşekkür ederim
Evhamanne Gecmis olsun canim 3 gun once benim de elime batti ama buyuk parcayi cikarinca bitti sandim ama hala dokununca batiyor ama görünür bişey yok, seninki görünüyo muydu?