babyackgz bak şu olsaydı iki kızım veya iki oğlum olsaydı belki bende 3.yü isterdim hani farklı olursa onuda tatmak isterim die güzel Allahım işini biliyor 😂 bu kulum 3.yü kaldıramaz die bi kız bi oğlan nasip etti çok şükürler olsun allahıma🙏 benim olay kapanmıştır😁 he süpriz gebelik olmazsa rabbimin verdigi canı alamam haşa tabi