mom97X bebek bırakmaz, alıştırma, senin için zor olur vs diyen hiç kimseyi dinleme. Tam bir aylıkken bıraktım bende.
Bu süreçte neler yaptım, göğüs ucum yara olmasın diye sürekli garmastan kullandım.
Madecossol kullandım fakat bu kremi sürünce göğsümü yıkamadan vermedim.
Düzenli olarak krem sürüp nemli tuttum, emzirme öncesi sonrası.
Bebeğinin doyduğunu çişli bez sayısından anlayabilirsin. Daha sonra bebeğin kuvvetli çekiyorsa silikon ucun içinde süt birikebilir.
Herkes şey diyor bebek bırakmaz bebek alışır vs diye. Bu süreçte bebeği biberonla ve emzikle tanıştırma sadece. O silikon yapıya alışmasın. Senin göğüs ucun çıkana kadar silikon uçla devam et. Zaten bebek göğüs ucun olmadığı için ememiyor. Göğüs ucun çıktıktan sonrs kahverengi alanla beraber ağzını kocaman açtığı anda vermeye başla. Bunu ara ara ara yap. Bebek ağlıyorsa silikonu geri ver. Ağlatmadan yaparsan bir gün gerçekten cop diye tutacaktır