Prensesannesi38 3 gün oldu şuan itibariyle test yaptım negatif tabi içim bir nebze rahat ama 🙂↕️ aması var yani test yanıltmaz değil mi erken gebelik testi aldım hemde daha kesin olsun diye yok yani yoktur demi 🤪😂😅