5.5 aylıktı aynısını yasadık istifa etmek zorunda kaldım hıc bisekılde bıberon kasık almadı şırıngayla beslemeye calıstık alıssın en azından baska bıseyle içmeye dıye oda basarılı olmadı. Sırıngayı bı deneyın derim yada su içilen biberonlar var ya onu deneyebılrsınız onu da ek gıdaya baslayınca kızım ne bıberon ne kasıkla su icmedigi ıcın suluk biberon alınca sasırmıstımm baska bısey tuttu ve emme refleksi gösterdi. Baska hıc bıseye emme refleksi vermıyordu