Merhaba kızlar Kızım 2 yaşında 2 gün oldu başlayalı .Dün ilk gündü Tabii yaptı altına sadece 2 defa tuvalete çişini yaptım bugün ise tuvaleti hiç gitmek istemedi .çok sıkmamama rağmen gitmek istemiyor yani tuvalete normal bizim Alaturka tuvalet bu arada Sizce lazımlık almam şart mı Çünkü oğlum lazımlığı sevmemişti Sizce alsam mı Ya da alaturka tuvaletten devam mı etsem ?klozet de var evde onu hiç istemiyor zaten