Zkyasf Kizlar bebegim 2 3 gündür yüzüstü dönmeyi ögrendi ama ögrendigi andan itibaren mahvoldum sürekli dönmek istiyor asla kucakta veya sabit durmuyor agliyor hatta döndükten sonra poposunu kaldrip ilerliyor nerdeyse emeklicek tamam güzel ama kac saat oldu uyutmaya calisiyoruz ki normalde dis sancisida cekiyodu en gec 10da uyurdu smdi hem uyumuyo hemde sabaha kadar uyuyan kizim surekli kendini döndürüp uyandiriyo hicbisey yapamaz oldum oglumla bile ilgilenemiyorum böyle bir durum yasayan varmi neler önerirsiniz hala uyumadi ki uyusada kisa süre sonra kalkicak dönüpte
Feyzosunannesi Zkyasf bebekler yeni şeyler öğrendiği zaman uykusunda bile yaparmis, tamamen yüzüstü yatırmayı deneseniz o şekilde uyur belki
mihriiican Zkyasf ne yazık ki birkaç gün heyecandan uyuyamayacak böyle. 😄 gün içerisinde bol bol bırakın dönsün birkaç gün sonra eski düzenine döner yine.
amineaisemihra Zkyasf aynı durum bizde de mevcut 5 ay 4 günlüğüz dönmeyi öğrendikten sonra uykuları düzensizleşti. Uyurken dönüyor sonra uyanıyor. Sürekli uyutma peşindeyim. Henüz çözüm bulamadım.
Deletedmom_108 Zkyasf Aynı durumu yaşıyorum. 1 haftadır yanıma aldım yüzüstü uyutuyorum mecbur. Henüz yüzüstünden sırtüstüne geri dönemediği için boğulur nefes alamaz diye beşiğinde yatıramıyorum. Yanımda yatıyor bende sürekli uyanıp kontrol ediyorum 🤷♀️
Zkyasf mihriiican o kadar cok birakiyorum ki yapsin yorulsun diye yok nasl bir enerjiyse asla birakmiyor insallah düzelir sonrasi bana tam emekleme ortaligi karistima olarak dönecekmis gibi geliyor🤣
Zkyasf amineaisemihra evet yaa normalde gece beslenmesi bile istemezdi uyuttummu sabah 6 en gec 7 de olsa uyurdu o saate kadar resmen uyumuyor uyusada kalkiyor bide kizm dogdugundan beri uyandignda asla aglayan bi bebek degil tetikte olmasam yada cikardigi hafif sesleri duymasam bilmez uyurum o da oylece bekler geride dönemiyor🤦♀️
dalasargamze amineaisemihra benimde kızım öyle sürekli dönmek istiyor ben ana kucağında uyutuyorum ve gerçekten çok rahat ettim gece hiç uyanmıyor maşallah 😂🙏🧿
Zkyasf Deletedmom_108 aklima geldi aslinda ama karyolada biraktigmda da genis alan görüp döndükten sonra ilerlemeye basliyor ondan biraz korkuyorm farketmemde düser diye
1cocuksevdasi Deletedmom_108 ay siz böyle yazınca korktum ben yaa. Benimki o kadar dönmeyi daha yapamıyor canı isterse dönüyor ama yüz üstü yatınca geri dönebiliyor bişey olmaz herhalde dimi beşiğinde yatıyor 7 aylık olacak 1 haftaya
mihriiican Zkyasf benim kızım 10 gün önce filan emeklemeye başladı. Ama öncesinde sürekli emeklemek isteyip başaramadığı için ağlıyodu. Allahım nolur emeklesin artık diye çok ağladım başıma geleceklerden habersiz. 😂 şimdi de peşinde gezmekten mahvoldum der dönem ayrı zor valla 😄
dilberhala1 Zkyasf Benim ki 4. Ayından beri böyle illah ettim 😂 5 ay 12 günlük oldu yatırıyom pat sağına dönüyo götünü çeviriyo bize elli kere dönüyo atınıyoo en son yüz üstü uyuyor 😂😂
Zkyasf mihriiican evet bende ondan korkuyorum daha cok kücük ama annem diyo sende böyleydn cok erken emekledin 8 aylkken de yürüdün diye ah ah canm.oglum.kiymetni anlamamism oglum hic boyle degildi 8 aylikta dönmeye basladi 11 aylikken popo üstü emekledi 1 yasnda da yürüdü yani hep uzanip dururdu kucakta istemezdi illakki smdi kızımı görünce neye ugradigimi sasirdim🤣
dilberhala1 Zkyasf İnan ben sabah uyanınca aldığı şekli aklım almıyor yüksek yerlerde bırakmayın aman diyimm çünkü saniyelik yani her şey
ahuse 5 aylık 4 günlük kızım da aynı sizin bebe gibi, uyku düzeni şaştı ve kucakta kayıyor yere koyduğum an dönüyor hiçbir şey yapamıyorum aklım surekli onda kalıyor😀 tamam çok güzel bir şey ama ben çok yoruluyorum 👁️
aysegul4523 Zkyasf ayyy benim deli kızım da öyle 2 haftadır uykuda bi sağ bi sol dönüp uyandırıyor kendini . 5 ay 6 günlüğüz bide ayaklarını dikiyor yukarı ben indiriyorum o tekrar kaldırıyor . Nasıl geçer fikri olan söylesin please
dilberhala1 aysegul4523 Yapacak hiçbir şey yok 😂😂😂 kız uyuyor gözleri kapalı pat pat pat vuruyor ayaklarını 😂😂😂 geçen sabah butları sıkışmış beşiğin korkuluklarından salmış kendini 😂😂😂 çıkaramayınca tabi çığlık kıyamet 😂
aysegul4523 dilberhala1 oda fenalııık :))) bnmki yanımda yatıyor korkuyorum döner dönemez diye Degısık degısık sekıller alıyor geçecek daha fenası gelecek bu hallerin ben diyim :)))
dilberhala1 aysegul4523 Ouyy ben yanıma hiç almıyom yohhh yohhh tekme tokat giriyor en korktuğum şey yanıma alışması yatağa ablamın oğlu 4.5 yaşında hala ortalarında yatıyor asla yatmıyor yatağında 😂😂