Üstte kalsın bende aynı postu açıcaktım ben emzirmiyorum mamayla besleniyoruz ona rağmen gündüz iptal çocuk geceleri zombi, 3 aylığız bizde birde sanırım atak haftasındayız delirmeme ramak kaldı.. düzeni de geçtim gece uyuyor ama saat 3 te mesela, 6. 30 da mama için uyanıyor sonra saat başı uyanıyor uyurkende o sürede eller kollar kıpır kıpır ıkınmalar vs bende uyuyamıyorum delircem. Bilen anneler lütfen help me ♡♡