Benim de en çok gözümde büyüyen leydi kızımda sadece memede uyuyordu ama ben 1,5 yaşından ber bir gün sür bitecek büyüyorsun çok az kaldı tadıda gelmiyor artık diye sürekli konuştum , diye diye kafasına yerleşmiş heralde önce sabah ve öğle uykusunda emmeleri bıraktık sabah kalkınca hemen uyandık kahvaltıni hazırladık unutturdum öğlen uykularında da kucağıma aldım sarılalım hadi dedim yanda birlikte yatağa yatalım masal açarsın dinleyelim dedim ya da dışarıya çıktı uyjunsaatşnde eve döndük arabada uyudu vs böylece gündüzü unutturdum 1 ay sonra filanda gece gezmeden dönerken arabada uyuya kaldı yatırdım direkt gece kalkınca bitti artık sütümüz kalmadı dedim ayran içmek istedi içirdim su istedi filan bazı geceler zorladı ama 1 ayı geçti neredeyse arada bir emi yapıcam diyo bitti ki artık büyüdün sen abla oldun diyorum farkında o da laf olsun diye şansını deniyor sadece inşallah sizde en kolay şekilde bitirirsiniz