Yahu ben şaşırdım
Evde hiç vakit geçiremiyoruz
Hiç hiç kendisi oynamıyor
Oyuncakların yüzüne bakmıyor çoğunu kaldırdım zaten
Uyanır uyanmaz sıkılıyor
Evde ya televizyon aç diyor ki kısıtlı izler ama gün içinde sürekli aç diye dolanır
Ya bana bulaşır benle oyna diye
Ya da buzdolabına açar bakar kapatır
Sabahtan beri dışardaydık çünkü evde durduramıyorum ve sinirleniyorum evde
Eve 10 da geldik hala beni darlıyor
Kitaplara baktık biraz eee yeter az dinleneyim diyorum yok hemen televizyon aç moduna giriyor bu seferde
Yahu çocuğum resmen canımı çıkarmaya çalışıyor sanki🤷
Siz ne yapıyorsunuz 3 yaş çocukla cidden yetemiyorum artık
Kreşe vereceğim Eylül gibi zaten olmuyor çünkü sıkılıp duruyor