2 ay aşımızı olduk şükürler olsun bir ateşimiz yok henüz sabah 9 da olduk sabah çok uykunyaptı 2 saatte bir emzirdim normalde gecesi iyi bir bebeğim var gecede 3 saatte bir kaldırsam emzirsem uyku düzeni bozulur mu normalde emzirmeye ben kaldırmıyorum kendi uyanıyor