Cagbar aynı durum bizde de başladı 6 aylık olduk.son 1 haftadır her gün kaka yapan çocuk 3-4gunde yapmaya başladı.simdi ek gıda tadimlarina da başladım iyice yapmicak.zeytinyagi koyuyorum ama yapmadı hala 3 günü geçti şu anda .doktor olabilir dedi,1 kez poposuna yağ sürmüştüm yapmisti ama onuda yaparsam hep alışır diye yapmak istemiyorum 😞 çok canımı sıkıyor kaka yapmaması,kıyamam ..