Kızım 3 gün önce ateşlendi ertesi gün hafif ishal başladı dr a gittik. Hafif bağırsak enfeksiyonu var dedi ilaca gerek yok dedi parol ve probiyotik yazacaktı probiyotiği yazmamış ilacın dozunu da yaşına göre yazmadığı için sigorta karşılamıyomuş aynısı evde var diye almadım. Kan tahlili vermiştik anlayan bakabilir mi