https://ibb.co/KXTcVpy
https://ibb.co/4Y7Hyd2
Merhaba, bebeğim 1 yaşında 2 saat uyudu ve uyandı vücutta yoğun olarak bacak ve karın bölgesinde kızarıklıklar var. Kaşıntı yada ateş şuanda yok. Gün içinde ilk kez tattırdığım bir gıda olmadı (yumurta, Labne, keçiboynuzu tozu, irmik, elma, muz, kıymalı kabak yedi) 2 hafta önce domuz gribi, kulak iltihabı ve rota geçirdi(rota aşısı var) 10güne yakın antibiyotik kullandık. Şuan günde bir ishal mukuslu kaka devam ediyor. Doğduğundan beri Pişik son 2gündür pişiğinde Sivilcelenme vardı. Yumurta sonrası hep ağız kenarında 1,2 kızarıklık çıkıp 10,15 dakikaya kayboluyor doktor önemsemedi ama şimdiye kadar böyle olmamıştı sonradan Alerjisi bir an da artar mı? Başına böyle birşey gelen var mı?