Merhaba arkadaşlar biraz akıl danışmak birazda dertleşmek için yazıyorum başka şehirde yaşıyorum simdi memlekete tayinimiz çıktı burda çocuğuma 1 bucuk yıl annem gelip baktı şuan hamileyim ilk cocugumu kreşe vermeyi ikinciye de bakıcı tutmayı düşünüyorum gerçekten annem bakarken çok yıprandım o süreçte psikolojik olarak ama kardeslerim annemin bakması için ısrar ediyor 2. Dönem ise başlayacağım bebek zamanında doğarsa 4 ya da 5 aylik olacak belki bir dönem ama sonrası için istemiyorum sizce yanlış mı düşünüyorum