Tatlican çok zor hemde. 41 numara çoğu markada yok kadın ayakkabısı olarak. Olanda bazen yanlardan sıkıyor bazen rahat olmuyor falan. İnternetten zaten asla alamıyorum olmuyor çünkü. Geçen waikikiden aldım file gibi olanlar rahat oluyor diye dışarıda giydim bir kez hiç rahat olmadı. Burnu geniş olması lazım yumuşak olması lazım falan😂
1.74 boyum. Pantolon alıyorum mesela boyu bileğimde kalıyor elbise alıyorum o da öyle. Keşke ufak tefek olsaydım🥲