Arkadaşlar merhaba yaklaşık bir ay önce oğlum oyun oynarken düştü dişini çarptı. Diş sallanmaya başladı, doktor çekim yapamayız çok küçük şuanda bu süreçte ön dişleri ile hiçbir şey yemesin bir ay sonra tekrar bakalım dedi. Dün kontrole gittik, dişimizin sallanması durmuş ama maalesef sinirler ölmüş durumda. Gelecek olan kalıcı dişin etkilenmemesi için doktor genel anestezi ile kanal tedavisi yapmayı öneriyor. Ama daha çok küçük bi tedirgin oldum 🥺 Var mı bu şekilde kanal tedavisi yaptıran çocuğuna?