Merhaba güzel anneler, 23 yaşındayım 10 aylık kızım var Allahima şükür. Kızlar özel olucak ama prezervatif hiç sevmiyoruz doğum kontrol hapı da kullanmak istemiyorum 3 aylık veya aylık iğne mantıklı geliyor kullanan varsa ne gibi etkileri oldu regl uzaması, kilo alımı yaşayan var mı hiç bilmiyorum fikir verirseniz çok sevinirim