Esraaauraz Kızım asla içmiyor mamasını çok çaresiz kaldım biberonu diliyle itiyo sadece uykuda alıyo ama oda zorla. Gece beslenmesiyok 9 da gece uykusuna geçer sabah 6 ya kdr beslenmez sabah 6da yine zorla 😢
47uykusuzanne47 Esraaauraz hic bir cozumu yok ayni seyleri yasiyorum sadece uykudayken biberon verebiliyorum ek gidaya gectik sozde ondada red yiyorum cok zor bi surec Allah yardimciniz olsun
elyesaslan atlasmommm çözüm zaman aynılarını yaşadım birebir zorlamayın inatlaşmayın zamanla düzeliyor ben geceyarılrına kadar ağladığımı bilirim ama geçti şükür
Ardenaden Sabir geciyor beyaz gurultuyle kucakta gezerek sakince deneyin geicyor 3.5 ayda meme redi basladi 5 ayda tamamen bitti
47uykusuzanne47 Esraaauraz adaklar adadim bebeklerim duzelsin agizlarini acsin diye insallah duzelecekler