Kızlar dün zinco damla kullandım ilk defa ve kızım akşam 6 dan gece 3 e kadar uyudu dedim damla işe yarıyor artık iyi güzel bugün kullandım gündüz uyudu yine öğlen 4 damla daha verdim günde 3 kere yazmış çünkü doktor ondan sonra hiç uyuyamadı karnı şiş değil ama kıvranıyo gibi uyuyamıyor kucağımda dalıyo yerine koyuyorum kalkıyo damladan mı sizce kesmeli miyim