badeismomm Siz şikayetlerinizi eksiksiz söylerseniz ona göre bakarlar ,çünkü bazen hastaneler bile tahlil icin sağlık ocağına gönderiyorlar .
Bence emzirmeden kaynaklıdır, aile hekimine vereceğiniz tahlil yeterli olur diye düşünüyorum yinede karar sizin😊🌸