Mbugra Hiç kıyamıyorum 5.5 aylık ama artık oldu olmadı yoksa olması zorlaşacak dönmeye çabalamaları başladı üstüne birde diş çıkarabilirmiş bu aylardan sonra inşallah sıkıntısız bi şekilde kurtulur yavrum herkesin evladıyla birlikte inşallah canım yavrum 🙄🥹
ahmethamza Mbugra ben 3 aylık yaptırdım korktuğun gibi değil sadece ilk gün idrar yapınca ilk kez yanıyor. İlk gün geçince geçiyor o ağlama krizleri ben sadece bezle kucağımda tutmustum nöbetleşe kucakta gezdirdik. Calpol bende bilsem öncesinde verip götürürdüm. Eve gelince doktor ver dedi bi de yarım fitil verdik. İlk gün geçince 1 haftaya iyileşiyor. Masaj yapmak lazım onu yaparken zor olan. Inanilmaz tepindi 3 kisi zor degistik her sefer
Kuzeynepp Mbugra hadi şimdiden gecmiş olsun agrısız sızısız inş🙏 merak etmeyin cabuk toparlıyorlar. Yanınıza bir numara büyük bez alın sevdiği bi oyuncak müzik acın. 1 haftaya gecmiş oluyor .
muazinannesii Mbugra inşallah basarılı geçer mersk etmeyin bizde 3 aylıkken yaptırmıstık hayatımda verdiğim en doğru karar diyorum 👌 ilk gun biraz agladı ertesi gun gayet iyiydi klips çıkınca tamamen rahatladık. Kremlerini sürüp bezini kapatıyoduk o kadar.
HE-SEN-COK-BILIYON Mbugra ben tam 4 aylıkken yaptırdım iyiki erken yaptırdım doktorumuz da çok iyidi zaten güzel geçti. İnşallah seninkide güzel geçer 🥰
bsr9696 Ay bizimki de tam beş aylık oldu ilk gün biraz sizi zorlayabilir fakat ertesi gün unutup gidiyorlar inanın biraz sabırlı olursanız hemen geçer, gitmeden bı calpol verin ben vermedim pişman oldum
_yusufunannesi Kız biz iki gün dur sünnet yaptık çok ağlıyor sürekli kucakta beş aylık keşke kırk gunluken yapsaydım sürekli dunmek istiyor
bsr9696 _yusufunannesi olabilir kremlerini aksatmauin yapıştı bizimki sonrasında ilaçları da aynı şekilde, kontrolüne gittik sorun yok dedi hani bilac daha krem sür her açtığında dedi de
_yusufunannesi bsr9696 krem vermediki doktor vallahi kafayı yiyecem acaba hangi kremi kullandınız eğer hatırlıyorsunuz bana ismini atarmisiniz yarın eczaneden alayım teşekkürler cnm
bsr9696 _yusufunannesi ay mutlaka sürün krem ama kalktım evde aradım bulamadım kremi inanın ki, eczaneye sorun biz ikinci kontrole gittiğimizde alkol bile olur herhangi merhemli bı krem demişti doktorumuz zaten çok iyidi
Mbugra _yusufunannesi bizim bi tanıdık yaptırdı krem falan vermemiş idrarıyla orayı iyileştirecek demiş bi calpol vermişler işde
ahmethamza _yusufunannesi calpol verin çok ağrısı varsa 4 saatte bi. Bize dedi doktor ama ben klipsli yaptırdım ilk gün korkumdan verdim ikinci gün ihtiyacı bile kalmamıştı. Bardak koyuyorum kimisi koyma diyor ama cocuk rahatlıyor çok sık alt değiştik bardak değiştik.
ekineda _yusufunannesi bizde dikişli oldu BALABAN POMAD diye bı merhem verdi 5 gün boyunca günde 5 defa kullandık baya iyi geldi yani ağrısı olmadı ve hızlı iglesti
alp3413 ahmethamza bugün oldu calpol ve dolveni verdim 5 saat arayla , ama gece uyanirmi o zman da vermelimiyim çok strest yaptım nasıl geçiyor
ahmethamza Mbugra klips çıkınca pipisinin ucunu geri çekip 1 dakika bekleyip sonra ileri geri yaptık. Sancılı olan kısım burdur. Ben sonra rüzgar gülü aldım hoşuna gitti biri üfledi biri bacağını tuttu ben masaj yaptım.