naznasel teni pamuk gibidir de ondan söylüyorlardır🥰🥰 benim oğlum var, kardeşimin ise kızı. Bebişlerin arasında 1 ay var. Yeğenimin teni yumuşacık. Oğluşumun teni daha sert. Kız kardeşimle benim aramda da böyle bir sohbet geçmişti. Güzel bir şey diyorlar yani. En azından kötü niyetli bir söylem değil