Papatya-eylul88 Kizlar 8 aylik olduk hala her eline geçeni agzina götürüyor.sizin bebeişlerde böylemi,?ne zman geçiyor bu durum
Yarim_Kilo_Kiyma Papatya-eylul88 Çok normal bir süreç. Herşeyi tanıyor, elliyor, tadına bakmak istiyor 😁
bisenakillisinzaten Papatya-eylul88 yookk şimdi her şeyi ağızlarıyla kesfediyolar o yüzden geç bitiyor maalesef oral dönem
aylinimonunannesi Papatya-eylul88 ilk 1.5 yaş gelişimsel olarak oral dönemdedir çocuk ve her şeyi ağzına götürür.
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Papatya-eylul88 ayı bekleme cnm yaşı bekle. 1yasını değil ama 2,3yasını bekle :(
cnsyldz 2yaşa kadar devam eder genelde. 13-14 aylıkken azaldı mesela taşı falan götürmüyordu artık. Şuan 17aylık her şey olmasa da bazı şeyleri ağzına almayı seviyor.