Jasmiiin öncelikle çok çok geçmiş olsun..Korkmayın ve üzülmeyin gönlünüz ferah olsun..10 yaşında yeğenimin doğuştan kalp olmak üzere bütün organları bedeninin sağ tarafında (yani solda olması gerekenlerin hepsi).Dünyaya geldikten yaklaşık 3-4 ay sonra çocuk doktorunun anlaması ile aile öğreniyor.Tabi büyük şok bizler tarafından. Çok korktuk endişe ettik fakat hiç bir sakınca olmadıgının, binde bir görülen bir vaka olduğunu öğrendik.Sağlıklı çocuklardan hiçbir farkı yok. inşallah sizin bebeğinizdede hiç bir sorun teşkil etmez🙏