Merhaba arkadaşlar ben 19 gün önce doğum yaptım 37+1 haftada ama oğlum 35 haftayla uyumlu prematüre olarak doğdu 2450 Gr 47 cm di 16 gün küvezde kaldı 3 gündür yanımda şükür anne sütü alıyor günde yaklaşık 6 7 cisli bez alıyorum ama 6 7 kezde kaka yapıyor aslında bir oğlum daha var ama ben unuttum resmen onun bebekligini normal mi bu kadar çok kaka yapması acaba