Btlszr Bu ayda bir şey mi oluyor gece uykumuz per perişan uyanıp duruyoruz yaşayan atlatan bilgisi olan var mı🤯
Pirayee Btlszr gece 3-4 kez uyanir normalde ama 2 saattr uyuyor 😅 saba erken kalkmalarimiz var bizim 7.30-8de😐 10 gun sonra 13 aylık olacak
Makbuss Btlszr bizde aynıyız 1 yasinda her gece bi kalkiorz oyun oynayıp geri yatıyoruz inşallah geçici dır gerçekten bazen çok yorucu oluyor
Damlaemir Btlszr valla şu dolunay mı nedir o olduğu günden beri uyku düzenimiz bozuldu 5 gündür falan bizde 14 bucuk aylığız gece devamlı uyanır oldu
Seraap27 Btlszr ayni durum 13 ay suan zorla uyuttum tam Dalmadi bile Oyun saatti Yapti sabah 5 i sürekli uyaniyo insan tükeniyo
Kuzey_imm Makbuss bizim de öyle ya oyun oynamak istiyor nasıl bir enerji anlamıyorum alışır diye korkuyorum kalkıp oyun oynamaya aynı saatte hiç umursamayıp yanına yatıyorum kendini izlediğimi görse şebeklik yapıyor uyumuyor
Kuzey_imm Btlszr biz bizz👋🏻👋🏻 Gece 3-4 arası bir uyanıyor beziyorum artık anlatmaya çalışıyorum nafilee
Makbuss Kuzey_imm biz aşağı kata iniyoruz çocuklar ve eşim yatıyor da aşağı inince başlıyor baba dede deyip kedi gibi sokulmaya 1 saat oynayıp yatıyoruz 😁😣
Dildeniz Btlszr valla 13 aylık ama yaklaşık 5 aydır gece 50 kere uyanmalar var diş dedim ama ne bitmez dişmiş bu yani alışkanlık bence uyumuyor bende öyle kabul ettim evet çok zorlanıyorum aşırı sinirleniyorum bazen tahammülüm kalmıyor ama yapacak birşey yok