Bebeğime aksamlari bir şeyler oluyor. Bugün 5 ten beri ağlıyor tek istedigi emmek. Emince susuyo ama gaz birikiyor dogal.olarak. okdr çok ağlıyor ki dayanamayıp meme veriyorum ama sonra kusuyor. Ne yediginin de farkında değil artık dayanamıyorum.agliyor. nolur yardım ne yapabilirim