Bizimde 1 aylık olduğunda başladı kusmaları usg bakıldı kan idrar içten birşey yok denildi. Reflüden kusuyor dediler. 2 3 doktora gösterdik alerji testide yaptırdık ondada bişey çıkmadı. Gastorolije gittik kilosu normal olduğu için ilaç vermeyi önermiyorlar ama bizim 3. Ayda kilomuz çok yükselmedi başta çok alıyordu o ara çok kusuyordu mama kullanıyoruz 1 aydır günde bir yada 2 defa reflü maması olandan AR olarak geçiyor. Tabi sonrasında çok dikkat ettim tekrar 1 ayda 1 kilo aldı. Şöyle ki emzirdikten veya nasıl besliyorsanız beslendikten sonra kafası yukarda tuttun yarım saat bir saat ben yastık koyup tuttum azaldı kusması bu şekilde, ve kaldır indir yapmayın asla sabit tutun yoksa kusar.