ranip 2. doğumumdan 2 ay sonra ağda yaptırdım ben çünkü benim makata doğru yırtılma olmuştu ve 4-5 tane belkide daha fazla dikişim vardı korktum açılma falan olur diye kuaförümde niye jilet vurdun ben sana küçük küçük yapıştırır alıverirdim keşke jilet vurmasaydin dedi ama korktum işte