@filizmom Merhabalar teşekkür ederim, 8 temmuz sabahı alındık ameliyata hem sünnet hem testis ikisi aynı anda yapıldı. Öncelikle sünnete giren çocuklardan daha uzun bir ameliyat geçirdik. 2 saat durdu ameliyatta çıktığında hep testisinde hemde pipisi nde sargı vardı. İlk aşamada anestezi etkisiyle biraz ağladı kendine gelirken ancak 12 saat açlık olduğu için emzirmeyin dediler ameliyat sonrası 3 saat daha emizeremedim toplam 15 saat aç kalmak oğlumu çok ağlattı en çok orda zorlandım. Ardından sıvı ile başladık. Testisi 3 gün sargıda kaldı 3.gün duş aldırdım karton bardak vs hiçbirşey kullanmadık pipi yapışmasın ve enfeksiyon olmasın diye sarı kantaron yağı döktüm bezin ön kısmına her altını aldığımda. Doktor elinizde ılık suya 15 dakika oturtun pipiyi geri çekin içine gömülmesin dedi ancak dikişler çok büyük ve oğlum çok ağlayınca yapamadım ben onu içim gitti. Testisin üstünden ve karın altından 2 tane kesik atmışlar normal dikiş yapmişlar. 1 hafta inmeyen ateşi vardı ara ara 6 saatte bir calpol verdim. Ancak 1 hafta sonra testisinde akıntı oldu hastaneye gittik enfeksiyon üretmiş vücudu acilden yatış verdiler bize testisin olduğu yerden sarı kırmızı akıntı oluyodu o kadar dikkat ettim kakası bile bulaşmasın diye popo kısmına kadın pedi yapıştırdım bezin önüne set olsun diye ama olacağı varmış. 2 gün yattık çıktık bakıma aynen devam ettim 5 gün sonunda kontrolde testis yerinde ve iyileşmişti. Oğlum hareketli bir bebek emekliyodu engel olamadım buna ancak popo üstüne sert oturma yüz üstü düşme vs olmasın dediler. Kakasının o bölgeye teması olmasındedilr. Şuan iyiyiz testis yerinde bizimki de birtık küçük ama oğlumun yaşı küçük diğerini gelişim olarak hızlı yakalayacaktır dediler. 1 aydır haftada 3 kez banyo yaptırıyorum pipisi nin deri içinde beyaz yağımsı kalıntıları temizliyorum pişik olursa krem değil kantoron yağı döküyorum ameliyat sonrası 3.gün kendini topladı hiç olmamış gibiydi ama 1.buçuk ay geçmesine rağmen ara ara uff oldu diye eliyle orasını işaret ediyor sıpa bir çocuğum var☺ben çok pimpirikli bir anneyim eminim sizinde çok güzel geçecek herşey çok geçmiş olsun şimdiden ağrısız sızısız olsun inşallah