Symaasolakk Hanımlar bebeğim 6.5 aylık ek gıdaya başlayalı bir ay oldu ama verdiğim çoğu şeyi yemiyor sadece meyvelere iştahla ağzını açıyor ne yapabilirim
1cocuksevdasi Symaasolakk bence zorlamaya gerek yok ya bizimde 6.5 aylık oldu zaten tadım asamasindalar süt dışında yada mama dışında bişey tadiyorlar onları da anlamak lazım o yüzden ben zorlamıyorum her günde bişey vermiyorum zaten ömrü boyunca yiyecekler yemeklerden sütle devam
Symaasolakk 1cocuksevdasi zorlamıyorum öyle kaşık elimde de beklemiyorum ama ne bileyim kafama da takılmıyo değil yani 😞