EliS_ Eşim bıktı artık bendeee🥹🥹 Sakarda değilim başka bişey kırılmıuo evde neredeyse sürekli biberonunu kırıyorum. 😢😢birde pahalı çok. Benim gb biberon bükücü varmı😅🥲😢
busenihicalakadaretmez EliS_ cam almayın diğeri daha kullanışlı bende ilk kırmıştım 2.ye cam almaya yeltenmedim. bu ney mika mı oluyor ismi ne bilmiyorum ondan aldım memnunum.
Deletedmom_112 EliS_ bende 4 tane kırdıktan sonra plastik aldım 😂 ucuzda değiller. Cam daha sağlıklı ama plastikler de sağlıksız değil 🤷🏻♀️
rabiaozdmr EliS_ ben iki kere kırdım biberonlar da pahalı. En sonunda plastik aldım 0-6/+6 lansinohun . Memnunum
suheyla92 EliS_ plastik icinde bekletmediginiz surece saglikli zaten her seferinde yikayip kurutuyoruz ben de aksine cama güvenmediğim icin almadim cocuk elinden dusurur kirar kendine zarar verir diye korktm